Wożę się super 9 [czerwono-czarny] na razie nic nie wymieniałem i nie pozbyłem się blokad ponieważ skuter jest nowy dopiero co dotarty [około 600km przejechane]. Niestety nie można go już nazwac nówką ponieważ miałem mały wypadek a w jego efekcie mam zrysowany lewy bok;/ Skuter prezentuje się tak:

Rocznik 2008 i leci na blokadach 57km/h
Kilka słów o KYMCO: Kwang Yang Motor Company czyli w skrócie KYMCO jest dużym azjatyckim producentem skuterów. Jego produkty głównie wędrują na daleki wschód i do południowej europy. Bardzo pożądne skutery oparte na japońskiej technologii. Jego ceny są atrakcyjne i napewno konkurencyjne względem znanych marek. Poza skuterami KYMCO ma w ofercie również motocykle o pojemności 125 ccm: Zing (chopper) i stryker (enduro).
Kilka słów o S9: S9 nazywany także Super 9 to najbardziej sportowa konstrukcja Kymco w klasie 50 ccm. Ostra, agresywna stylistyka idzie w parze z bardzo dobrymi osiągami i własnościami jezdnymi. Design podoba się większości oceniających wygląd tego skutera. Za wadę trzeba uznać sporą szerokośc skutera, do której trzeba się przyzwyczaić, podczas przeciskania się w korku. Światła są zaprojektowane nowocześnie, niektórzy powiedzą , że sportowo, świecą za to bardzo dobrze, zarówno drogowe jak i mijania. Kierunkowskazy wbudowane w obudowę z przodu , a z tyłu zespolone z tylną lampą są ładne i dobrze widoczne zarówno z przodu jak i z tyłu. Stabilność nawet przy dużych prędkościach wzorowa. Silnik to mocna 2 suwowa jednostka konstrukcji tajwańskiej. Chłodzony jest cieczą silnik zapewnia bardzo dobre osiągi, potwierdzają to użytkownicy tego skutera , którzy cenią trwałość jednostki napędowej oraz osiągi , które zapewnia. Osiągami nie odstaje od uznanej czołówki skuterów klasy super-sport. Komfort jaki zapewnia odczuwamy za każdym razem , gdy przyjdzie nam podróżować po dziurawej drodze. W tej dziedzinie może sie równać z Gilerą Runner uznawaną za najwygodniejszą z pięćdziesiątek. Hamulce są kolejna zaleta tego modelu , ich siłę mozna łatwo dozować i nie trzeba używać dużej siły aby zatrzymać ciężką S9. Z przodu to 2 tłoczkowy hamulectarczowy , a z tyłu również tarczowy hamulec, ale 1 tłoczkowy. Schowek pod siedzeniem jest duży jak na sportowca, znacznie wiekszy niz w Peugeot Speedfight 2. Zegary są dosyć bogato wyposażone składają się na nie: obrotomierz, prędkościomierz, kontrolka oleju, cieczy chłodzącej,śwaiteł drogowych. Kymco produkuje słabszą , chłodzona powietrzem wersję , która jest niedostepna w oficjalnej sieci sprzedaży w Polsce. Posiada ona bęben z tyłu zamiast hamulca tarczowego , nie posiada obrotomierza, i jest około 10% tańsza niż chłodzona cieczą wersja na innych rynkach. Importer w 2007r daje na ten model 2 lata gwarancji. Za tę cenę trzeba uznać S9 za atrakycjną ofertę na Polskim rynku.
źródło wiedzy >CLICK<
Pozdro bY wojtas;]
|